Politica de retur
In conformitate cu ordonanta O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumparat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.
Conform OUG 34/2014, produsele alimentare si cosmetice constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere.
Cu toate acestea, SC NIAGARA SRL va ofera posibilitatea de a returna produsele in termen de 14 zile calendaristice, dupa o anuntare in prealabil la numarul de telefon: 0362-805.529 (verificați orarul aici!) sau folosind formularul de aici
Procedura de denuntare si retur:
Returnarea se face anuntand in prealabil intentia de retur printr-o sesizare scrisa sau verbala prin una din cele 3 modalitati:
- la numarul de telefon 0362-805.529
- prin formularul de aici
- prin posta/curier sau orice altă modalitate de transport la adresa: SC NIAGARA SRL, str.Dura nr.1, Baia Mare, jud.Maramures, ROMANIA.
In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o sesizare scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
De asemenea, sesizarea trebuie sa contina urmatoarele:
– numele clientului, adresa de email (daca este cazul) și numarul comenzii;
– denumirea si numarul de bucati pentru produsele ce se doresc returnate;
– data livrarii produselor;
– motivul returnarii.
Din suma platita initial se va deduce costul de transport, iar in maxim 14 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur suma va fi rambursata.
Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de catre client, respectiv de catre dumneavoastra.
SC NIAGARA SRL va incerca intotdeauna sa rezolve orice sesizare. In acest sens va punem la dispozitie formularul de aici prin care puteti trimite orice sesizare sau reclamatie la care va vom raspunde in maxim 10 zile calendaristice